כותב |
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 28 אוקטובר 2010 בשעה 14:26 | | IP רשוּם
|
|
|
|
משה,
זה בסדר ככה. לעניין המינוח - המפסק לא מנתק את ההצתה אלא מקצר אותה לאדמה כלומר מאפס את המתח ואין הצתה.
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
שקד ישראל חבר פורום מתמיד


הצטרף / הצטרפה: 18 אוקטובר 2008 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 649
|
נשלח בתאריך: 28 אוקטובר 2010 בשעה 22:17 | | IP רשוּם
|
|
|
|
יש אפשרות ל KILL SWICH אלקטרוני שניתן להשיג ב "just engine"
הקישור:
http://www.justengines.unseen.org/acatalog/Other_Ignition_S
ystems.html
Opto Petrol Engine Kill Switch
Price: £14.99 (Including VAT at 17.5%)
Quantity:

נערך על ידי שקד ישראל - 28 אוקטובר 2010 בשעה 22:24
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 28 אוקטובר 2010 בשעה 23:22 | | IP רשוּם
|
|
|
|
זה לא מתאים, זה מיועד להצתה אלקטרונית.
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 29 אוקטובר 2010 בשעה 04:39 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אייל תודה,
בהמשך להרכבות החשמל, שאלה בהרכבת התאורה - מה הצורה הנכונה לחיבור התאורה, האם חובה לקצר את המינוס של נוריות (led) במקביל לגוף המנוע? המערכת שיש לי היא מערכת תאורה שרכשתי מהסינים , מערכת שיכולה לקבל מתח מהמקלט ישירות או סרוו שיפעיל אותה או עצמאית. הנה הקישור אליה- http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idP roduct=6811
מה סוג הסוללה שעדיף להשתמש? מניסיון של טיסנים בגודל הזה כמות האור שLED מוציא חלש יחסית , מה האפשרויות שניתן לעשות במיגבלת המקום? אם בכלל .
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 29 אוקטובר 2010 בשעה 10:31 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מה הקשר לגוף המנוע?
המינוס הוא קו המינוס של סוללת התאורה (בהנחה שהיא נפרדת מהמקלט, ורצוי). הסוללה ניקד רגילה לפי המתח המומלץ של מערכת התאורה. לגבי לדים, יש כאלו Super Bright שמוציאים הבזק אור חזק מאד. בכל מקרה שעת בין הערביים היא הטובה ביותר לראות תאורה של טיסן מרחוק.
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 31 אוקטובר 2010 בשעה 11:47 | | IP רשוּם
|
|
|
|
כיוון מרכז כובד:
לאחר צבע , הרכבת הכנפיים, סמוכות, כל מערכת האלקטרוניקה והדלק התחלתי לבדוק מרכז כובד תוך כדי ההתראות של בומה מהדהדות לי בראש
מרכז הכובד לפי התוכניות נמצא כ ס"מ 1 לפני שפת ההתקפה של הכנף התחתונה
 - הבדיקה נעשת כשגוף הטיסן נמצא במצב מאוזן אני מוסיף משקולות מקדימה הגעתי לכמות של 1,720 ק"ג.
בומה כותב:
"שימו לב רבותי- מה נסיון נותן-
ללא בד וצבע- AS IS משה לא גומר בפחות מ-1.2 ק"ג ברזלים מאחורי קיר האש.
1.7 ק"ג לאחר צבע."
בומה אתה גדול, אני ממש לא האמנתי שאגיע למשקל כזה (תראה מה מלמד הניסיון )
המשקל של הטיסן לפני האיזון 11,250 ק"ג.
נערך על ידי moshe - 31 אוקטובר 2010 בשעה 12:39
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
kiyossi חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 26 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2729
|
נשלח בתאריך: 31 אוקטובר 2010 בשעה 12:23 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מוצ'ון,
יש לדים חזקים שתוכל לראות באור יום, בכל אופן מול השמש-תשכח מזה.
המערכת של הסיני לא תיראה באור יום ,ובחושך סביר להניח שלא תטיס.
בלילה התאורה חזקה מידי-בדוק.
בהצלחה
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 06 נובמבר 2010 בשעה 12:43 | | IP רשוּם
|
|
|
|
זהו..... 
כיוונים אחרונים של הסרוואים, הנעת המנוע ובדיקה כללית בוצעו.
הודות לדני שעזר לי בצביעת הסמלים, מס זנב ופייח במקומות שאני לא הייתי חושב עליהם וצביעה מלוות בהסברים שלמדתי עוד מס דברים.
הטיסן מוכן לטסט פליי.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לך דני, לראובן, חיים ולגלעד על העזרה שנתתם לי גם בהסברים וגם במעשים.
הנה כמה תמונות -






נערך על ידי moshe - 07 נובמבר 2010 בשעה 22:01
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אורי הדר חבר פורום מתמיד


הצטרף / הצטרפה: 29 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 827
|
נשלח בתאריך: 06 נובמבר 2010 בשעה 14:02 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מושון - חבל על הזמן!
הרבה הצלחה בטסט
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אבי סירוטה חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 04 יוני 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 3045
|
נשלח בתאריך: 06 נובמבר 2010 בשעה 14:15 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מוצ'ון!
תמונות דמיקולו שעושות עוול ליצירה הזו ולעבודה הרבה שהושקעה בה.
צלם עם מצלמה נורמלית!
ודבר אחרון, זה מטוס אמריקאי וככזה לא משמיטים אותיות בביטוי המילים (כמו הצרפתיים-מרד..) ןלכן כותבים כמו שאומרים-טסט פלייט -Test flight.
בהצלחה!
__________________ "A helicopter is an assembly of forty thousand loose pieces, flying more or less in formation"
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
משה שוורץ חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 12 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1797
|
נשלח בתאריך: 06 נובמבר 2010 בשעה 21:54 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מושון יצא 10 ,בהצלחה
__________________ משה שוורץ
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 06 נובמבר 2010 בשעה 22:00 | | IP רשוּם
|
|
|
|
משה,
נראה מצוין, בהצלחה במבחן הטיסה.
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|