כותב |
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 26 אוקטובר 2010 בשעה 09:11 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אבי הרכבתי את הפרפרים לתא עזרה ראשונה במקום הסמל,  אני מקווה שזה יספק אותך.
תשמע אם ישאר לי מספיק זמן בטח וודאי שאני יצבע את הסמלים.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
משה שוורץ חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 12 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1797
|
נשלח בתאריך: 26 אוקטובר 2010 בשעה 09:12 | | IP רשוּם
|
|
|
|
  
__________________ משה שוורץ
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
Oren מנהל פורומים

קפטן המועדון
הצטרף / הצטרפה: 16 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2302
|
נשלח בתאריך: 26 אוקטובר 2010 בשעה 12:31 | | IP רשוּם
|
|
|
|
יפה מאוד !! יופי של צביעה !! 
אני מבין שהקטע הצהוב יצבע יחד עם הסמלים והכיתובים?
__________________ כנף אחת - זה כבר לא באופנה....
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 27 אוקטובר 2010 בשעה 11:21 | | IP רשוּם
|
|
|
|
כן, את סמלי חיל האוויר אני יצבע ביחד עם מספר זנב.
נערך על ידי moshe - 27 אוקטובר 2010 בשעה 11:22
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אורי הדר חבר פורום מתמיד


הצטרף / הצטרפה: 29 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 827
|
נשלח בתאריך: 27 אוקטובר 2010 בשעה 11:30 | | IP רשוּם
|
|
|
|
יפה מאוד!  
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 27 אוקטובר 2010 בשעה 13:58 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מוטות חיזוק לכנף האמצעית ותא עזרה ראשונה מאחורי תא טייס.




כך נראים במטוס






|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
Dany Golan חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 26 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2617
|
נשלח בתאריך: 27 אוקטובר 2010 בשעה 22:15 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מושון,
כל הכבוד עבודה מדוייקת ויפה
מה תפקיד המוט שניראה בולט מתוך תעלה בחציץ האש?
__________________ IT TAKES TWO THINGS TO FLYAIRSPEED AND MONEY
דני גולן
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 28 אוקטובר 2010 בשעה 01:23 | | IP רשוּם
|
|
|
|
דני היה מצחיק לחשוב שאני לא יודע מה תפקידו לפני שראיתי את התמונה  למעשה זה שופין עדין שהיה מונח בזמן הצילום.
שאלה מהירה- אני רוצה להרכיב KILL SWITCH לכיבוי המנוע ע"י סרוו ומיקרו סוויטצ איזה מיקרו סוויטצ אני צריך להשתמש? הכוונה מה הזרם והמתח שצריך להיות בהנחה שהניתוק מתבצע בכוייל (מה שאני מבין שלא צריך אמפר גבוה).
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 28 אוקטובר 2010 בשעה 01:47 | | IP רשוּם
|
|
|
|
משה,
אם אתה מדבר על הצתה מכנית (לא אלקטרונית), המפסק מחבר את היציאה של הסליל לאדמה כדי להפסיק את ההצתה ובמצב עבודה הוא בנתק. הזרם בעת החיבור נמוך ואתה יכול לחפש מפסק של 1A. המתחים לפחות 100V (כאשר המפסק מנותק).
בנוסף, במפסק והחוטים שלו צריכים להיות ממוקמים ליד המנוע ורחוק מכל חוט אנטנה או סרבו. רצוי אפילו שההפעלה של המפסק תהיה ע"י סרבו שנמצא בפנים ודוחף מוט שמפעיל את המפסק ליד המנוע. כל זה כדי למנוע הפרעות רדיו מההצתה (ולא חשוב אם יש לך רדיו 2.4GHZ, גם שם הסרבואים מעבירים רעש למקלט).
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 28 אוקטובר 2010 בשעה 02:07 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אייל
תודה רבה, בדיוק בזמן.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
YORAM חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 17 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1421
|
נשלח בתאריך: 28 אוקטובר 2010 בשעה 10:04 | | IP רשוּם
|
|
|
|
דבר נוסף - רצוי שהמוט שאייל הזכיר לא יהיה ממתכת אלא מעץ או פלסטיק.
__________________ מתנצל מראש על שגיאות הכתיב - הן חלק מההודעה - מי האידיוט ששם את ה "ן" ליד ה"ו" במקלדת?
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 28 אוקטובר 2010 בשעה 13:43 | | IP רשוּם
|
|
|
|
יורם אני מקבל את ההערה שלך, יחד עם זאת תסתכל בתמונות - אני השתמשתי במוט פלדה קפיצית שלמעשה אין לו נגיעה במתכות מלבד המיקרו סוויטצ, במידה ואני טועה תקן אותי ואני יחשוב על כיוון שאמרת לי.
לעצם המנגנון : מיקרוסוויטצ שנמצא באזור של המנוע מחובר עם 2 חוטים כאשר אחד ל COM והשני ל NO ,וסרוו שנמצא באזור הכנפיים. במצב רגיל המיקרו סוויטצ מנותק (לא לחוץ) ז.א. יש נתק בין הסליל לגוף המנוע. בעזרת הסרוו ומוט הפלדה אני סוגר מעגל ע"י הפעלת הסרוו והמיקרו סוויטצ מפסיק את ההצתה.
הנה תמונות להמחשה


נערך על ידי moshe - 28 אוקטובר 2010 בשעה 23:37
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|