כותב |
|
haim חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 23 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2559
|
נשלח בתאריך: 24 יוני 2010 בשעה 01:40 | | IP רשוּם
|
|
|
|

נערך על ידי haim - 24 יוני 2010 בשעה 10:17
__________________ Remember when...Sex was safeAnd flying was dangerous
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 24 יוני 2010 בשעה 05:25 | | IP רשוּם
|
|
|
|
בומה אתה כותב
ארוחת צהרים עלי-אם טעיתי ביותר מ-150 גראם.
לפי הבנתי מתחת ל- 1.550 ק"ג יש ארוחה צהריים אצלך בבית ,אם צדקת עלי. ממממ אוקי- אני יקח זאת בחשבון .
בומה לדעתי היגזמתה , אני יגיד לך למה :
הרכבתי את המנוע הרדיאלי שיורם נתן לי (ASP 400) ובדקתי איתו מרכז כובד ,היצטרכתי להוסיף 1.6 ק"ג - זה פחות או יותר ההפרש במשקל בינו לבין G62
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
בומה חבר פורום מושבע

סקייליסט מתלהב...
הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4566
|
נשלח בתאריך: 24 יוני 2010 בשעה 06:39 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מוישה-
ASP400 לפי מה שאני יודע מגיע כמעט ל-3 קילו עם התושבות.
אז אתה מספר לי שזנואה שוקל 4.5 קילו?
הוא שוקל בדיוק-אבל בדיוק= 2.75 קילו. מממ..והצטרכת להוסיף 1.6 קילו, ואם נוסיף
250 גראם הפרש בין המנועים (ה-ASP כבד יותר ואגב-בכוונה עשו זאת כי בסקייל עסקינן) מקבלים....1.9 קילו משקל לאיזון...אוופפפססס...
אוקצור בוא נהה רציניים:
בחלומות שלך הסטירמן מתאזן עם זנואה.
תרכיב את הסרבויים-המוטות פלדה להגאים ולזנב- ואתה לא מאזן אותו ללא המשקל שתארתי ותשאר רגוע- הסטירמן הזה יטוס מעולה גם עם עוד קילו בפנים. זה זירולי אבאל'ה....
יאללה- תרכיב ותרוץ לספר לחברה...
נערך על ידי בומה - 24 יוני 2010 בשעה 07:05
__________________ רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 03 יולי 2010 בשעה 14:35 | | IP רשוּם
|
|
|
|
רגע לפני ציפוי הגוף
אני שואל אם כדאי לנסר את קורות האורן (ג'יג) לאורך הגוף לצורך הורדת המשקל , בהתחשב שמבנה הגוף לא יחלש
בומה הייתי צריך להרכיב את המנוע לבידקת ביניים של מרכז הכובד אבל גם שבוע שעבר וגם השבוע הזה המנוע עושה לי בעיות (אני צריך להחליף אטם ומיברנה בקרבורטור,חוץ מזה אתה צודק לגבי המשקל של המנועים , אני אומר פאלאג'י פאלא'גי).
הנה כמה תמונות






נערך על ידי moshe - 03 יולי 2010 בשעה 14:43
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
בומה חבר פורום מושבע

סקייליסט מתלהב...
הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4566
|
נשלח בתאריך: 03 יולי 2010 בשעה 22:02 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מוישה-
מי כבר שלח אותך להחליף ממברנות? הם בנויות ל-2000 שעות עבודה.
עשית 20. מה קורה? שוב פעם "יודעי דבר" מיעצים?
את ה-CRUTCH עשית מאורן? שיחזיק חזק בריסוק עם מנוע מלא -אני מבין.
למזלך זה דו כנפי- 2 קילו בחרטום לא יזיזו לו.
תגמור אותו בכייף- תצבע-בנתיים תכין מקום למשקולות איזון-ורבים המה.
נערך על ידי בומה - 03 יולי 2010 בשעה 22:07
__________________ רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 03 יולי 2010 בשעה 22:43 | | IP רשוּם
|
|
|
|
בומה אני רגוע, הכל בשליטה.
רואים את הקרע על המיברנה.
בומה כן, אני מתכוון לשני קורות האורן (crutch) לדעתי אני יפחית את משקל הגוף ב 200-300 גרם, אתה אומר שצריך להשאיר אותם?
נערך על ידי moshe - 03 יולי 2010 בשעה 22:58
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
בומה חבר פורום מושבע

סקייליסט מתלהב...
הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4566
|
נשלח בתאריך: 04 יולי 2010 בשעה 02:11 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מוישה-
קרע במימברנה-מי אחראי על העניין. מי בכלל נכנס לשם ובגלל מה?
למה מתעסקים עם מנועי בנזין שבנויים לעבוד מאות שעות ללא טיפול-ומפרקים אותם מסובבים אותם חופרים בהם -אחרי עשר שעות. תפסיק לשחק.
גם ראיתי אותך עם מתקן הרצה עאלק.
אין הרצה למנוע בנזין. מחברים אותו לטיסן-מיכל על הקרקע-ויאללה לאויר.
עזוב את ה-crutch כמו שהוא. זה לא אסון. הוא ישאר שלם אחרי הריסוק.-וישמש אותך למסילות סרבויים בפרויקט הבא.
העיקר- אל תוסיף יותר משקל מאחור בשם אלוקים. מוט פלדה 4 מ"מ+גלגל ספוג- ויאללה.
__________________ רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 07 יולי 2010 בשעה 16:17 | | IP רשוּם
|
|
|
|
בתהליך ציפוי המאזנות בבד הזזתי את מיקום הצירים לחלק התחתון של המאזנת מאחר והדופן של המאזנת מוטה באלכסון כלפי מעלה, במצב כזה מהלך תנועת הציר יהיה נכון יותר כשמחברים אותו באזור הצמוד בין הכנף למאזנת.
הנה כמה תמונות







דגש נוסף שרציתי להעלות הוא באזור חלק FS-3 בגוף, צריך לעשות חריצים בחלק העליון והתחתון כדי שחוצץ F-3 יכנס לתוכו בהדבקה חזקה. בשרטוט של זירולי רואים שלא צויינו חריצים F-3
הנה תמונות


|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אורי הדר חבר פורום מתמיד


הצטרף / הצטרפה: 29 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 827
|
נשלח בתאריך: 09 יולי 2010 בשעה 02:06 | | IP רשוּם
|
|
|
|
משה - נראה שאצלך זה עשוי יותר טוב ומדויק מהסטירמן האמיתי 

|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 01 אוקטובר 2010 בשעה 12:36 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אחרי הפסקה ארוכההההההההה...
כדי לחזור מהר לעבודה צבעתי את הכנפיים בפריימר ראשוני,
לפני תיקונים.
לפני הצבע הכנפים נצבעו בדופ שלוש שכבות כאשר השכבה
הראשונה במברשת 100% דופ ושתי שכבות עם פיסטולט ותוספת של
10-15% טינר.
התוצאה הסופית שהבד נהיה ממש אטום עם מעט ברק.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל_פ חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 18 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2783
|
נשלח בתאריך: 01 אוקטובר 2010 בשעה 19:58 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מניסיון שלי עם הכנפיים, הבד נוטה להיקרע בזמן השיופים בקו שבו הבלזה מתחילה. תוספת פס בד שהוספת בכל הקוים האלו תעזור מאוד מעבר למראה. יפה מאוד . תתחיל לרוץ כי אין לך עוד הרבה זמן לסיוום הפרוייקט.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
משה שוורץ חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 12 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1797
|
נשלח בתאריך: 03 אוקטובר 2010 בשעה 12:01 | | IP רשוּם
|
|
|
|
מושון בהצלחה עם הצביעה
__________________ משה שוורץ
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|