תפריט
  נושאים פעילים נושאים פעילים  עזרה עזרה    הרשמה הרשמה  התחברות התחברות
תהליכי בניית טיסני ומסוקי סקייל
 הפורום הישראלי לטיסני ומסוקי סקייל : תהליכי בניית טיסני ומסוקי סקייל
נושא

נושא: 1/4 סקייל סטירמן של זירולי

כותב
הודעה
haim
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 23 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2559
נשלח בתאריך: 24 יוני 2010 בשעה 01:40 | IP רשוּם
 



נערך על ידי haim - 24 יוני 2010 בשעה 10:17


__________________
Remember when...Sex was safeAnd flying was dangerous
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של haim חפש הודעות אחרות של haim
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 24 יוני 2010 בשעה 05:25 | IP רשוּם
 

בומה אתה כותב

ארוחת צהרים עלי-אם טעיתי ביותר מ-150 גראם.

לפי הבנתי מתחת ל- 1.550 ק"ג יש ארוחה צהריים אצלך בבית ,אם צדקת עלי.
ממממ אוקי- אני יקח זאת בחשבון  .

בומה לדעתי היגזמתה , אני יגיד לך למה :

הרכבתי את המנוע הרדיאלי שיורם נתן לי (ASP 400) ובדקתי איתו מרכז כובד ,היצטרכתי להוסיף 1.6 ק"ג - זה פחות או יותר ההפרש במשקל בינו לבין G62

 

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
בומה
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי
סקייליסט מתלהב...

הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4566
נשלח בתאריך: 24 יוני 2010 בשעה 06:39 | IP רשוּם
 

מוישה-

ASP400 לפי מה שאני יודע מגיע כמעט ל-3 קילו עם התושבות.

אז אתה מספר לי שזנואה שוקל 4.5 קילו?

הוא שוקל בדיוק-אבל בדיוק= 2.75 קילו. מממ..והצטרכת להוסיף 1.6 קילו, ואם נוסיף

250 גראם הפרש בין המנועים (ה-ASP כבד יותר ואגב-בכוונה עשו זאת כי בסקייל עסקינן) מקבלים....1.9 קילו משקל לאיזון...אוופפפססס...

אוקצור בוא נהה רציניים:

בחלומות שלך הסטירמן מתאזן עם זנואה.

תרכיב את הסרבויים-המוטות פלדה להגאים ולזנב- ואתה לא מאזן אותו ללא המשקל שתארתי ותשאר רגוע- הסטירמן הזה יטוס מעולה גם עם עוד קילו בפנים.  זה זירולי אבאל'ה....

יאללה- תרכיב ותרוץ לספר לחברה...



נערך על ידי בומה - 24 יוני 2010 בשעה 07:05


__________________
רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של בומה חפש הודעות אחרות של בומה
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 03 יולי 2010 בשעה 14:35 | IP רשוּם
 

רגע לפני ציפוי הגוף

אני שואל אם כדאי לנסר את קורות האורן (ג'יג) לאורך הגוף לצורך הורדת המשקל , בהתחשב שמבנה הגוף לא יחלש

בומה הייתי צריך להרכיב את המנוע לבידקת ביניים של מרכז הכובד אבל גם שבוע שעבר וגם השבוע הזה המנוע עושה לי בעיות (אני צריך להחליף אטם ומיברנה בקרבורטור,חוץ מזה אתה צודק לגבי המשקל של המנועים , אני אומר פאלאג'י פאלא'גי).

הנה כמה תמונות



נערך על ידי moshe - 03 יולי 2010 בשעה 14:43
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
בומה
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי
סקייליסט מתלהב...

הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4566
נשלח בתאריך: 03 יולי 2010 בשעה 22:02 | IP רשוּם
 

מוישה-

מי כבר שלח אותך להחליף ממברנות? הם בנויות ל-2000 שעות עבודה.

עשית 20. מה קורה? שוב פעם "יודעי דבר" מיעצים?

את ה-CRUTCH עשית מאורן? שיחזיק חזק בריסוק עם מנוע מלא -אני מבין.

למזלך זה דו כנפי- 2 קילו בחרטום לא יזיזו לו.

תגמור אותו בכייף- תצבע-בנתיים תכין מקום למשקולות איזון-ורבים המה.



נערך על ידי בומה - 03 יולי 2010 בשעה 22:07


__________________
רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של בומה חפש הודעות אחרות של בומה
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 03 יולי 2010 בשעה 22:43 | IP רשוּם
 

בומה אני רגוע, הכל בשליטה.

רואים את הקרע על המיברנה.

בומה כן, אני מתכוון לשני קורות האורן (crutch) 
לדעתי אני יפחית את משקל הגוף ב 200-300 גרם, אתה אומר שצריך להשאיר אותם?



נערך על ידי moshe - 03 יולי 2010 בשעה 22:58
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
בומה
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי
סקייליסט מתלהב...

הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4566
נשלח בתאריך: 04 יולי 2010 בשעה 02:11 | IP רשוּם
 

מוישה-

קרע במימברנה-מי אחראי על העניין. מי בכלל נכנס לשם ובגלל מה?

למה מתעסקים עם מנועי בנזין שבנויים לעבוד מאות שעות ללא טיפול-ומפרקים אותם מסובבים אותם חופרים בהם -אחרי עשר שעות. תפסיק לשחק.

גם ראיתי אותך עם מתקן הרצה עאלק.

אין הרצה למנוע בנזין. מחברים אותו לטיסן-מיכל על הקרקע-ויאללה לאויר.

עזוב את ה-crutch  כמו שהוא. זה לא אסון. הוא ישאר שלם אחרי הריסוק.-וישמש אותך למסילות סרבויים בפרויקט הבא.

העיקר- אל תוסיף יותר משקל מאחור בשם אלוקים. מוט פלדה 4 מ"מ+גלגל ספוג- ויאללה.



__________________
רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של בומה חפש הודעות אחרות של בומה
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 07 יולי 2010 בשעה 16:17 | IP רשוּם
 

בתהליך ציפוי המאזנות בבד הזזתי את מיקום הצירים לחלק התחתון של המאזנת מאחר והדופן של המאזנת מוטה באלכסון כלפי מעלה, במצב כזה מהלך תנועת הציר יהיה נכון יותר כשמחברים אותו באזור הצמוד בין הכנף למאזנת.

הנה כמה תמונות

דגש נוסף שרציתי להעלות הוא  באזור חלק FS-3 בגוף, צריך לעשות חריצים בחלק העליון והתחתון כדי שחוצץ F-3 יכנס לתוכו בהדבקה חזקה.
בשרטוט של זירולי רואים שלא צויינו חריצים F-3

הנה תמונות

 

 

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
אורי הדר
חבר פורום מתמיד
חבר פורום מתמיד
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 29 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 827
נשלח בתאריך: 09 יולי 2010 בשעה 02:06 | IP רשוּם
 

משה - נראה שאצלך זה עשוי יותר טוב ומדויק  מהסטירמן האמיתי

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אורי הדר חפש הודעות אחרות של אורי הדר
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 01 אוקטובר 2010 בשעה 12:36 | IP רשוּם
 

אחרי הפסקה ארוכההההההההה...
כדי לחזור מהר לעבודה צבעתי את הכנפיים בפריימר ראשוני,
לפני תיקונים.
לפני הצבע הכנפים נצבעו בדופ שלוש שכבות כאשר השכבה
הראשונה במברשת 100% דופ ושתי שכבות עם פיסטולט ותוספת של
10-15% טינר.
התוצאה הסופית שהבד נהיה ממש אטום עם מעט ברק.





חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
אייל_פ
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 18 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2783
נשלח בתאריך: 01 אוקטובר 2010 בשעה 19:58 | IP רשוּם
 

מניסיון שלי עם הכנפיים, הבד נוטה להיקרע בזמן השיופים בקו שבו הבלזה מתחילה. תוספת פס בד שהוספת בכל הקוים האלו תעזור מאוד מעבר למראה. יפה מאוד . תתחיל לרוץ כי אין לך עוד הרבה זמן לסיוום הפרוייקט.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל_פ חפש הודעות אחרות של אייל_פ
 
משה שוורץ
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 12 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1797
נשלח בתאריך: 03 אוקטובר 2010 בשעה 12:01 | IP רשוּם
 

מושון בהצלחה עם הצביעה

__________________
משה שוורץ
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של משה שוורץ חפש הודעות אחרות של משה שוורץ
 

<< הקודם עמוד של 29 הבא >>
 

משתמשים שצופים בשרשור זה - ו- 1אורח(ים)

גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
אינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה


Web Wiz Heb - מערכת פורומים בעברית גרסה 1.25
תרגום עברי באדיבות K קידום אתרים
Powered by Web Wiz Forums version 7.96
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide


העמוד הזה נוצר וחושב תוך 0.3613 שניות.