נשלח בתאריך: 28 נובמבר 2008 בשעה 06:02 | | IP רשוּם
|
|
|
|
בומה בטכנולוגיה הולכים קדימה לא אחורה , אתה מקובע בשיטת האיפוקסי שאתה רגיל אליה מימים ימימה ואילו אני אומר לך שעל מנועי 91 כבר בצעתי את הדבר הזה , וזה יותר חזק מאיפוקסי .
הדבקים הציאנואקרילטיים הפשוטים ככל הנראה אילו שאתה מכיר ,כמובן שלא מתאימים לכך - אני מדבר על הדבק הדליל החדיש התעשייתי שנשאר גמיש לאחר ההדבקה , הקשיחות והגמישות שלו כמובן הדלילות שלו היא שמאפשרת הדבקה פנימית בעומק של כמה מלמטרים בתוך העץ יוצרת גוש קשיח פנימי לאורך ולעומק ההדבקה כמות גדולה יותר של סיבים נדבקים גם בתוך העץ והתוצאות טובות יותר מאיפוקסי העמידות מעולה בזעזועים קשים .
מעבר לכך שבמקרה של חלחול שמן או דלק לאזור ההדבקה האיפוקסי שמוצמד לעץ מבחוץ בעצם נפתח ומתנתק מהסיבי העץ ואילו ההדבקה הפנימית הציאנואקרילטית הזאת לא .
בומה יקירי ,לפני שפוסלים וכותבים חוסר אחריות ומילים כאלה אולי מוטב לבדוק לנסות ולהיווכח .
בנה לך ארגז בשיטה הזאת הרכב עליו מנוע התנע אותו - בדוק לאחר עבודת המנוע -
פרק את המנוע שפוך שמן דלק על העץ ונסה לשבור את החיבורים בפטיש לאחר הספיגה של הדלק בעץ .
בצע את אותו הניסוי עם איפוקסי
כאשר תראה בעיניים את התוצאות אני משוכנע שתסכים איתי - נראה לך שלא בדקתי את השיטה לפני שעליתי לאוויר ???
|