תפריט
  נושאים פעילים נושאים פעילים  עזרה עזרה    הרשמה הרשמה  התחברות התחברות
תהליכי בניית טיסני ומסוקי סקייל
 הפורום הישראלי לטיסני ומסוקי סקייל : תהליכי בניית טיסני ומסוקי סקייל
נושא

נושא: 1/4 סקייל סטירמן של זירולי

כותב
הודעה
אייל_פ
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 18 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2783
נשלח בתאריך: 11 מאי 2010 בשעה 06:36 | IP רשוּם
 

תודה,

אתה עכשיו כבר ממש מלחיץ אותי. יש לי עוד הרבה עבודה לחבור אליך.

אבל לא לדעוג, עד דצמבר יהיה מוכן. מה עם אורן? לא שומעים ממנו.

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל_פ חפש הודעות אחרות של אייל_פ
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 11 מאי 2010 בשעה 09:30 | IP רשוּם
 

אייל - אין ספק ששירשור הבניה נותן מוטיבציה לכל החברים שבונים , זה אחד המטרות שלו.

אל תדאג לאורן ,כמו שהבטיח הוא יסיים אותו בזמן כמו גדול.
איך שהספקתי להכיר את הבחור הוא עוד יפתיע, (חסר שלא ).

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 22 מאי 2010 בשעה 05:42 | IP רשוּם
 

תמונה של כבל שנוהג את הגה הכיוון

שאלה - האם מספיק חזק להלחים (הלחמת כסף) כבל עובי 2 מ"מ(שיעמוד ברעידות ובמתיחה קבועה) לסופית 4-40

 

יש לי סט של סוליבאן 2-56 והשיטה הרגילה של ליפלוף עם לחיצת צינורית הנחושת העיניין שהכבל דק, הסוגרים דקים ואין לו מספיק נוכחות.

ואולי ישנה אפשרות אחרת?

 



נערך על ידי moshe - 22 מאי 2010 בשעה 05:44
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
אייל מירון
מנהל פורומים
מנהל פורומים
סמל אישי
מנהל האתר

הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4105
נשלח בתאריך: 22 מאי 2010 בשעה 08:37 | IP רשוּם
 

תשובה - אם ההלחמה טובה אז זה מחזיק כוחות ורעידות פי כמה עשרות מאלו שאתה מדבר עליהם.

__________________
אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול...בברכה,אייל.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל מירון חפש הודעות אחרות של אייל מירון
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 22 מאי 2010 בשעה 12:04 | IP רשוּם
 

אייל כנראה שכך יהיה עשוי כבל ההיגוי להגה כיוון.

לשאלת המעשה בהתיעצות איתך לי אין ניסיון עשיר עם הלחמות כסף ,
הכבל בעובי 2 מ"מ והקדח בקוטר 2.6 מ"מ ובעומק 15 מ"מ - יש דגש מיוחד בתהליך ההלחמה שצריך לקחת בחשבון?



נערך על ידי moshe - 22 מאי 2010 בשעה 12:04
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
אייל מירון
מנהל פורומים
מנהל פורומים
סמל אישי
מנהל האתר

הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4105
נשלח בתאריך: 22 מאי 2010 בשעה 13:11 | IP רשוּם
 

לחמם טוב (להזהר שהמתכת לא תהיה אדומה כי אז היא תימס), לאחר החימום לדאוג לשם קודם כל משחת/אקת הלחמה ואז נגיעה עם מוט הכסף. הלחמה טובה היא כאשר חומר ההלחמה נזל ומילא את אזור ההלחמה בצורה דקה וחלקה (אם יש גוף עודף תנער אותו, עודף חומר מעיד על הלחמה לא טובה ולא משפר את החוזק).

__________________
אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול...בברכה,אייל.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל מירון חפש הודעות אחרות של אייל מירון
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 13:45 | IP רשוּם
 

יצור עצמי ע"י כרסומת סטנדרטית ושיופיים ידניים של המיספריים

הנה כמה תמונות:

הקאן נסע במטוס

כמובן שהם לא מוכנים לחלוטין, הבלזה תצופה במיקרוגלאס והכן נסע יצבע בצבע נגד חלודה וצבע ועוד שיבצורים אחרונים.

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
אייל מירון
מנהל פורומים
מנהל פורומים
סמל אישי
מנהל האתר

הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4105
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 22:27 | IP רשוּם
 

יפה משה,

לפי מה שאני רואה בתמונה, המספריים הם ל"קישוט" ולא פונקציונליות? בכן נסע האמיתי המוטות הן בוכנות שנעות מעלה מטה עם משכך ולכן צריך מספריים כדי שהגלגל לא יסתובב בכיוונו, אצלך זה נראה מוט קשיח עד למעלה ללא שיכוך?



__________________
אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול...בברכה,אייל.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל מירון חפש הודעות אחרות של אייל מירון
 
Dany Golan
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 26 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2617
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 22:52 | IP רשוּם
 

ClapClapClap

משה, זה נראה מצויין. יופי של עבודה !!!

שאלה: מה מחזיק את הטבעת התחתונה לבוכנה (הטבעת שאליה מחובר החלק התחתון של המספריים) זה ריתוך?



__________________
IT TAKES TWO THINGS TO FLYAIRSPEED AND MONEY
דני גולן
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של Dany Golan חפש הודעות אחרות של Dany Golan
 
אייל מירון
מנהל פורומים
מנהל פורומים
סמל אישי
מנהל האתר

הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4105
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 23:00 | IP רשוּם
 

תיקון - חזרתי לדפים הקודמים ונזכרתי שאכן המספריים אצלך הם רק לקישוט ויש פין שעובר בחריץ בתוך הרגל ומונע את שינוי הכיוון של הגלגל ויש בוכנה לשיכוך (לא ראיתי אם יש קפיץ בפנים?). לכן גם לגבי שאלתו של דני, הטבעת התחתונה צריכה להיות מחוזקת איכשהו כדי שלא תזוז אבל המספריים לא פונקציונליות כאן.

__________________
אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול...בברכה,אייל.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל מירון חפש הודעות אחרות של אייל מירון
 
בומה
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי
סקייליסט מתלהב...

הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4566
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 23:17 | IP רשוּם
 

אני מופתע מהאנמיות של ציר הגלגל.

זה לא יחזיק רבע סקייל סטירמן ב"מסלול" הגבעה. שלא לדבר על נחיתה קצת יותר קשה.

מקור להרבה השבתות של יום הטסה.

גם לא נתת אפשרות לפרק את כן הנסע-כדי לישרו.



__________________
רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של בומה חפש הודעות אחרות של בומה
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 23:39 | IP רשוּם
 

אייל- כל ההרכבה מבוססת על המנגנון של המטוס(מלבד פין מוביל שתוחם את הציר מסיבסוב הציר, למעשה גם לא רואים אותו.)

דני החלק שנמצא בתחתית הבוכנה אכן מרותך רק בחלקו העיליון.

בומה ככה אתה מכיר אותי , בדקתי את הכאן נסע בעומסים שאתה לא חושב עליהים, בדקתי את הקפיצים בלחצים-(כל קפיץ עומד בלחץ של 15 ק"ג) כאן נסע חלש לסטירמן שלי no way.

שים לב לבורג בדופן העיליון של החיפוי (כמעט ולא רואים אותו) הוא לצורך פירוק כל היחידה מהגוף.

הנה תמונה

  

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 

<< הקודם עמוד של 29 הבא >>
 

משתמשים שצופים בשרשור זה - ו- 1אורח(ים)

גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
אינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה


Web Wiz Heb - מערכת פורומים בעברית גרסה 1.25
תרגום עברי באדיבות K קידום אתרים
Powered by Web Wiz Forums version 7.96
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide


העמוד הזה נוצר וחושב תוך 0.4141 שניות.