כותב |
|
אייל_פ חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 18 מרץ 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2783
|
נשלח בתאריך: 11 מאי 2010 בשעה 06:36 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תודה,
אתה עכשיו כבר ממש מלחיץ אותי. יש לי עוד הרבה עבודה לחבור אליך.
אבל לא לדעוג, עד דצמבר יהיה מוכן. מה עם אורן? לא שומעים ממנו.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 11 מאי 2010 בשעה 09:30 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אייל - אין ספק ששירשור הבניה נותן מוטיבציה לכל החברים שבונים , זה אחד המטרות שלו.
אל תדאג לאורן ,כמו שהבטיח הוא יסיים אותו בזמן כמו גדול. איך שהספקתי להכיר את הבחור הוא עוד יפתיע, (חסר שלא ).
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 22 מאי 2010 בשעה 05:42 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תמונה של כבל שנוהג את הגה הכיוון

שאלה - האם מספיק חזק להלחים (הלחמת כסף) כבל עובי 2 מ"מ(שיעמוד ברעידות ובמתיחה קבועה) לסופית 4-40
יש לי סט של סוליבאן 2-56 והשיטה הרגילה של ליפלוף עם לחיצת צינורית הנחושת העיניין שהכבל דק, הסוגרים דקים ואין לו מספיק נוכחות.
ואולי ישנה אפשרות אחרת?
נערך על ידי moshe - 22 מאי 2010 בשעה 05:44
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 22 מאי 2010 בשעה 08:37 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תשובה - אם ההלחמה טובה אז זה מחזיק כוחות ורעידות פי כמה עשרות מאלו שאתה מדבר עליהם.
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 22 מאי 2010 בשעה 12:04 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אייל כנראה שכך יהיה עשוי כבל ההיגוי להגה כיוון.
לשאלת המעשה בהתיעצות איתך לי אין ניסיון עשיר עם הלחמות כסף , הכבל בעובי 2 מ"מ והקדח בקוטר 2.6 מ"מ ובעומק 15 מ"מ - יש דגש מיוחד בתהליך ההלחמה שצריך לקחת בחשבון?
נערך על ידי moshe - 22 מאי 2010 בשעה 12:04
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 22 מאי 2010 בשעה 13:11 | | IP רשוּם
|
|
|
|
לחמם טוב (להזהר שהמתכת לא תהיה אדומה כי אז היא תימס), לאחר החימום לדאוג לשם קודם כל משחת/אקת הלחמה ואז נגיעה עם מוט הכסף. הלחמה טובה היא כאשר חומר ההלחמה נזל ומילא את אזור ההלחמה בצורה דקה וחלקה (אם יש גוף עודף תנער אותו, עודף חומר מעיד על הלחמה לא טובה ולא משפר את החוזק).
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 13:45 | | IP רשוּם
|
|
|
|
יצור עצמי ע"י כרסומת סטנדרטית ושיופיים ידניים של המיספריים
הנה כמה תמונות:
הקאן נסע במטוס








כמובן שהם לא מוכנים לחלוטין, הבלזה תצופה במיקרוגלאס והכן נסע יצבע בצבע נגד חלודה וצבע ועוד שיבצורים אחרונים.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 22:27 | | IP רשוּם
|
|
|
|
יפה משה,
לפי מה שאני רואה בתמונה, המספריים הם ל"קישוט" ולא פונקציונליות? בכן נסע האמיתי המוטות הן בוכנות שנעות מעלה מטה עם משכך ולכן צריך מספריים כדי שהגלגל לא יסתובב בכיוונו, אצלך זה נראה מוט קשיח עד למעלה ללא שיכוך?
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
Dany Golan חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 26 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 2617
|
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 22:52 | | IP רשוּם
|
|
|
|
  
משה, זה נראה מצויין. יופי של עבודה !!!
שאלה: מה מחזיק את הטבעת התחתונה לבוכנה (הטבעת שאליה מחובר החלק התחתון של המספריים) זה ריתוך?
__________________ IT TAKES TWO THINGS TO FLYAIRSPEED AND MONEY
דני גולן
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
אייל מירון מנהל פורומים

מנהל האתר
הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4105
|
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 23:00 | | IP רשוּם
|
|
|
|
תיקון - חזרתי לדפים הקודמים ונזכרתי שאכן המספריים אצלך הם רק לקישוט ויש פין שעובר בחריץ בתוך הרגל ומונע את שינוי הכיוון של הגלגל ויש בוכנה לשיכוך (לא ראיתי אם יש קפיץ בפנים?). לכן גם לגבי שאלתו של דני, הטבעת התחתונה צריכה להיות מחוזקת איכשהו כדי שלא תזוז אבל המספריים לא פונקציונליות כאן.
__________________ אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול... בברכה,אייל.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
בומה חבר פורום מושבע

סקייליסט מתלהב...
הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 4566
|
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 23:17 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אני מופתע מהאנמיות של ציר הגלגל.
זה לא יחזיק רבע סקייל סטירמן ב"מסלול" הגבעה. שלא לדבר על נחיתה קצת יותר קשה.
מקור להרבה השבתות של יום הטסה.
גם לא נתת אפשרות לפרק את כן הנסע-כדי לישרו.
__________________ רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|
moshe חבר פורום מושבע


הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007 מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת הודעות: 1230
|
נשלח בתאריך: 29 מאי 2010 בשעה 23:39 | | IP רשוּם
|
|
|
|
אייל- כל ההרכבה מבוססת על המנגנון של המטוס(מלבד פין מוביל שתוחם את הציר מסיבסוב הציר, למעשה גם לא רואים אותו.)
דני החלק שנמצא בתחתית הבוכנה אכן מרותך רק בחלקו העיליון.
בומה ככה אתה מכיר אותי , בדקתי את הכאן נסע בעומסים שאתה לא חושב עליהים, בדקתי את הקפיצים בלחצים-(כל קפיץ עומד בלחץ של 15 ק"ג) כאן נסע חלש לסטירמן שלי no way.
שים לב לבורג בדופן העיליון של החיפוי (כמעט ולא רואים אותו) הוא לצורך פירוק כל היחידה מהגוף.
הנה תמונה

|
חזרה לתחילת העמוד |
|
|