תפריט
  נושאים פעילים נושאים פעילים  עזרה עזרה    הרשמה הרשמה  התחברות התחברות
תהליכי בניית טיסני ומסוקי סקייל
 הפורום הישראלי לטיסני ומסוקי סקייל : תהליכי בניית טיסני ומסוקי סקייל
נושא

נושא: 1/4 סקייל סטירמן של זירולי

כותב
הודעה
אייל מירון
מנהל פורומים
מנהל פורומים
סמל אישי
מנהל האתר

הצטרף / הצטרפה: 15 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4105
נשלח בתאריך: 28 אפריל 2010 בשעה 08:54 | IP רשוּם
 

משה,

בומה התכוון שתעריך את העבודה האמיתית שנעשית במטוסים האלו. העבודה של קניית בדים מוכנים עם חוטים, לגזור אותם ולהדביק כל מידה מסויימת זה קלי קלות וכלום לעומת העבודה האמיתית... עכשיו תחשוב שבעצם היית צריך לתפור את הכל עם חוט ומחט ולקשור כל כמה מ"מ, זו עבודת סקייל!



__________________
אם כבר להטיס כנף מסתובבת אז עדיף כפול...בברכה,אייל.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל מירון חפש הודעות אחרות של אייל מירון
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 28 אפריל 2010 בשעה 09:54 | IP רשוּם
 

 

"עכשיו תחשוב שבעצם היית צריך לתפור את הכל עם חוט ומחט ולקשור כל כמה מ"מ"

אייל אני יודע מה כתבתי (הרי אני ראיתי את הסירטון והכנסתי את הלינק לשירשור).

מעבר לכך כל בנייה של חלק/פריט סקייל צריך להיות הכי קרוב למקור ובעל נוכחות ולדעתי במיגבלת גודל של של הטיסן שלי ראיתי לנכון את הדרך הזו.     

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
אייל_פ
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 18 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2783
נשלח בתאריך: 28 אפריל 2010 בשעה 10:37 | IP רשוּם
 

הי בומה, לא מסתדר לי מה שאתה כותב. יכול להיות ש- 2'' זה הכיסוי בד על התפירות אבל רוחב התפירות עצמן ניראות בערך ס"מ עד שניים. זה בעצם עובי הפרופיל.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל_פ חפש הודעות אחרות של אייל_פ
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 28 אפריל 2010 בשעה 10:53 | IP רשוּם
 

אייל - תצפה בסירטון שהכנסתי בשירשור מראים שם בדיוק את התפירה ,את דוגמת התפר וגודלו, ממש עבודת נמלים.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 03 מאי 2010 בשעה 12:43 | IP רשוּם
 

כל הטיסן יהיה מצופה בבדKOVERALL
מה סוג הצבע שמתאים? פוליאור או צבע רכב
מה יתרונות וחסרונות שלהם?
 



נערך על ידי moshe - 03 מאי 2010 בשעה 21:29
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
בומה
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי
סקייליסט מתלהב...

הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4566
נשלח בתאריך: 04 מאי 2010 בשעה 07:52 | IP רשוּם
 

משה-

צבע רכב מתאים לרכב שנוסע 20 שנה והולך לגריטה. הוא יקר מאוד, רעיל מאוד, כבד מאוד דו רכיבי מעצבן ואינו מתאים לריסוס על בד גמיש.

היתרון שלו-כרומה בעוצמות אדירות ועמידות ב-UV, דלקים ושריטות.

פוליאור הוא צבע פוליוריטני גמיש וקל, זול ,חד רכיבי ועמיד לא רע. חסרונו-כרומה בינונית משהוא, אינו רעיל ולסבר את האוזן-יש גם פוליאור על בסיס מים. לא להבהל- אתה מטיס בנזין ואין חשש. בארה"ב-רוב הטיסנים הגדולים עם הבנזין-צבועים בצבעים זולים על בסיס מיים כולל ליטקס של קירות רגיל.  למהדרין-ניתן לרסס לכה מט על ליטקס-למרות שאין צורך.

אז-אם אתה מחפש מקום להוציא -600 ש"ח -לך על מכוניות.

פוליאור למודל שלך זה לא יותר מ-200 ש"ח על 2 סוגי צבע.

אגב-יש פוליאור גוון כסף מדהים ממש כמו הצבע דופ כסף של המקורי.



__________________
רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של בומה חפש הודעות אחרות של בומה
 
אבי סירוטה
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 04 יוני 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 3045
נשלח בתאריך: 04 מאי 2010 בשעה 09:38 | IP רשוּם
 

מנסיון שלי עם ה-MD530 שם עורבבו שלושה צבעי פוליאור לייצירת 3 גוונים: אחרי הצביעה מרססים בלכה. בהתאם לסכימה תהיה זו לכה מט או מבריקה.

היתרונות-קשת גוונים אינסופית הכל לפי הגוון שתבחר ואיכות התאמת הצבעים אצל המערבב ב-ACE. מחיר, נוח ליישום גם עם מברשת וגם Airbrush.

חסרונות-מומלץ מאוד לנקות הטיסן אחרי כל טיסה והיטב בסיום כל יום טיסות כדי לא לאתגר הלכה לעמוד בניטרו\דלק.במקומות בהם יש הצטברות דלק לאורך זמן הצבע מתקלף אבל "סקיילי"

לעניין ה-Pink tape על התפרים של הבד לפרופילים-לא אמור להיות עם קונטור מזוגזג כדי למנוע פרימת החוטים?



נערך על ידי אבי סירוטה - 04 מאי 2010 בשעה 09:45


__________________
"A helicopter is an assembly of forty thousand loose pieces, flying more or less in formation"
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אבי סירוטה חפש הודעות אחרות של אבי סירוטה
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 04 מאי 2010 בשעה 11:25 | IP רשוּם
 

בומה, אבי תודה על הסקירה בדיוק בזמן,  עזר לי מאד.

אני לפני סיום תהליך של RIB STITCH ,
תהליך שבוחן לי טוב טוב את הסבלנות ולמעשה זה השלב הכי ארוך שהיה לי במשך כל הבניה
(וואאלה זה לא נגמר כבר היום הרביעי   ).

הנה תמונות של פסי הבד על התפר, כמובן משני צידי הכנף.
לאחר סיום התהליך (נשארה כנף אחרונה) אני יפרסם כמה המלצות שעלו לי במהלך העבודה. 



נערך על ידי moshe - 04 מאי 2010 בשעה 11:26
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
אייל_פ
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 18 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2783
נשלח בתאריך: 05 מאי 2010 בשעה 09:03 | IP רשוּם
 

משה, יפה מאוד. אני רואה שאתה לוקח ברצינות את מועד סיום הבניה .

תן קצת טיפים, אתה לא מפסיק להפחיד אותי על כמות העבודה שמחכה גם לי.

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל_פ חפש הודעות אחרות של אייל_פ
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 05 מאי 2010 בשעה 14:21 | IP רשוּם
 

אייל לא מספיק שדאגת לשלוח לי את RIB STITCH גרמת לי להישאר 4 לילה עד השעות הקטנות כולל הלילה הזה, אתה כל רגע מכניס עוד פריט סקייל ולבסוף אתה מבקש טיפים - אתה לא חושב שקצת הגזמת .

טוב צחקנו מספיק אני מקווה שאני עדין במצב נורמלי לרשום הערות חובה

כלי עבודה

1. סכין יפנית ולא סכין מנתחים.

2. סרגל פלסטיק או עץ כדי לא לשחוק את להב הסכין.

3. משטח חיתוך ישר ונקי.

שימוש בסכין יפנית עדיף מיכוון שניתן להוריד פס מהסכין ולהמשיך לחתוך איתה.

חיתוך פסי תפירה ע"י סכין וסרגל, החיתוך מתבצע תוך כדי לחיצה חזקה עם הסרגל על פס התפירה ולא להמשיך לחתוך באזור שהסרגל לא לוחץ.

חיתוך בדים באותה שיטה תוך כדי הקפדה על להב סכין חדה.

שיוף עדין באזור הפרופילים

הנחה של פס התפירה על הפרופיל (אני עשיתי כל פעם  צד כנף אחת) כאשר הדבק העליון עדין לא חשוף.
בשלב הנחה של הבדים על פסי התפר רק אז להוציא את הכיסוי העליון של פס התפירה כי אחרת הדבק מתיבש.

הדבקה של הבד ע"י דופ , לא לדלל את הדופ עם טינר מיכוון שהטינר ימיס את פס התפר.

גיהוץ הבד באזור התפר.

לא להתרגש מבועות שיכולות להיבצר בבד ניתן לטפל בזה עם גיהוץ הבד, זה חוזר למצבו הראשוני.

 

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
haim
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 23 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2559
נשלח בתאריך: 06 מאי 2010 בשעה 02:36 | IP רשוּם
 

אייל_פ כתב:
הי בומה, לא מסתדר לי מה שאתה כותב. יכול להיות ש- 2'' זה הכיסוי בד על התפירות אבל רוחב התפירות עצמן ניראות בערך ס"מ עד שניים. זה בעצם עובי הפרופיל.

אייל, אם עובי הפרופיל שלך היה רבע מהפרופיל האמיתי, אזי היית רואה שבומה צודק במידה שנתן לך...



__________________
Remember when...Sex was safeAnd flying was dangerous
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של haim חפש הודעות אחרות של haim
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 06 מאי 2010 בשעה 04:03 | IP רשוּם
 

חיים תקן אותי אם אני טועה

אייל טוען שהרוחב של התפר הוא למעשה הרוחב של הפרופיל וזו גם דעתי .

בהנחה שפרופיל המטוס הוא בין 1.5-2 ס"מ אז 1/4 סקייל הוא בערך 4 מ"מ כך שהפרופיל בטיסן הוא כן זהה למידה של 1/4 סקייל .

בומה כותב שבחלק הסופי של הכנף הרוחב של הבד משתנה מ 1.5 אינץ ל2.5 אינץ , במידה ורוחב הפרופיל משתנה בהתאם אז המידות באזור זה גם משתנות.



נערך על ידי moshe - 06 מאי 2010 בשעה 04:10
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 

<< הקודם עמוד של 29 הבא >>
 

משתמשים שצופים בשרשור זה - ו- 1אורח(ים)

גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
אינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה


Web Wiz Heb - מערכת פורומים בעברית גרסה 1.25
תרגום עברי באדיבות K קידום אתרים
Powered by Web Wiz Forums version 7.96
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide


העמוד הזה נוצר וחושב תוך 0.3750 שניות.