תפריט
  נושאים פעילים נושאים פעילים  עזרה עזרה    הרשמה הרשמה  התחברות התחברות
תהליכי בניית טיסני ומסוקי סקייל
 הפורום הישראלי לטיסני ומסוקי סקייל : תהליכי בניית טיסני ומסוקי סקייל
נושא

נושא: 1/4 סקייל סטירמן של זירולי

כותב
הודעה
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 06 אוקטובר 2009 בשעה 00:20 | IP רשוּם
 

דרור בוקר טוב

עוד חודש תעבור שנה מתחילת העבודה על הסטירמן ואני מאמין שבשנה הבאה עלינו לטובה אסיים את הפרויקט.
מה שמאתגר בפרוייקט כזה הוא היצור של כל החלקים. אני נהנה לבנות בגלל שהטיסן גדול והחלקים בו גדולים ועשויים מחומרים מגוונים.

למשל במאזנות ההיגוי חבוי, למעשה הזוית של מוט ההיגוי תורמת למהלך התנועה של המאזנת, בדומה למטוס שההיגוי נמצא בתוך הפרופיל.

אייל אני חשבתי לעשות מכסה (דיקט מ"מ)  על כל אזור הסרוו כפתח שירות שנתפס עם 4 ברגים (השיטה הרגילה) מה אתה אומר?

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
אייל_פ
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 18 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2783
נשלח בתאריך: 10 אוקטובר 2009 בשעה 21:48 | IP רשוּם
 

הי משה,

תמונה בשבילך של חיבור ה- flying wires.

 

 

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל_פ חפש הודעות אחרות של אייל_פ
 
hifly
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4656
נשלח בתאריך: 12 אוקטובר 2009 בשעה 10:36 | IP רשוּם
 

משה ראה את שרשור האילנדר שם עשיתי היגוי חבוי מאד למאזנות בשיטה ידועה וטובה.
UP THE GOOD WORK

__________________
BIG really does Fly BETTER   

http://www.flyhi.org.il
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של hifly חפש הודעות אחרות של hifly בקר בדף הבית של hifly
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 12 אוקטובר 2009 בשעה 12:20 | IP רשוּם
 

אייל תודה על התמונה המעולה.
את המותחניים שמגיעים לאזור הכן נסע אני ראיתי בתמונות קודמות אבל לא הייתי בטוח על המיקום של המותחניים האחוריים שלמעשה עכשיו אני רואה הם בחיבור עם החלק העליון של הכנף והגוף.

אמיר ראיתי את ההרכבה של ההיגוי שעשית והוא ממש דומה להיגוי שעשיתי.
תוך כדי חיפוש של ההיגוי אז המשכתי לראות את השירשור שלך וממש נהנתי לראות את כל תהליך הבניה ובמיוחד את הסוף הטסט פלייט שהוא הדובדבן - משאיר טעם טוב לפרויקט חדש ובמהרה.     

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 16 דצמבר 2009 בשעה 14:49 | IP רשוּם
 

חוזרים לעבודה
ולמעשה אני רואה שיש עוד המון עבודה  כדי שהטיסן יגיע לאיך שאני רוצה
הנה כמה תמונות של המותכנים בכנפיים.

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
Dany Golan
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 26 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2617
נשלח בתאריך: 17 דצמבר 2009 בשעה 01:59 | IP רשוּם
 

היי משה

יפה Clap

ממה עשויים המותחנים? האם יש להם פרופיל או חתך עגול פשוט?



__________________
IT TAKES TWO THINGS TO FLYAIRSPEED AND MONEY
דני גולן
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של Dany Golan חפש הודעות אחרות של Dany Golan
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 17 דצמבר 2009 בשעה 12:34 | IP רשוּם
 

דני בסטירמן המותחנים הם מוט פלדה פרופיל עגול רגיל.

אני השתמשתי במוט מסגסוגת אלומניום שמאפשר קפיציות ככל הניתן.
בהתחלה השתמשתי עם פלדה קפיצית מוט היגוי ארוך וקליבס 4-40 סט כזה שקל 100 גרם.
מיכוון שיש 12 מותחנים שהם סטטים ולא פעילים אז חיפשתי מוטות קלים יותר.
מוט כזה שוקל 41 גרם, מצד אחד של המותחן  מאריך עם הברגה דבוק עם אפוקסי ובצד השני המותחן מתברג לאום נעץ M3.   

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
בומה
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי
סקייליסט מתלהב...

הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4566
נשלח בתאריך: 17 דצמבר 2009 בשעה 23:12 | IP רשוּם
 

משה-

ראשית -עם כל הכבוד-זה נראה כמו מוט-לא כמו כבל.

שנית- הכבל המקורי היה רבע אינץ. חמישית זה בערך 1 מ"מ- מה נפשך משימוש בכבל דייגים

1 מ"מ שהוא גם כבל פלדה וגם..נראה כמו כבל.



__________________
רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של בומה חפש הודעות אחרות של בומה
 
אייל_פ
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 18 מרץ 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 2783
נשלח בתאריך: 18 דצמבר 2009 בשעה 02:41 | IP רשוּם
 

הי בומה,

הכבלים ממש לא ניראים כמו כבל שזור. תיסתכל בתמונה למעלה. והרוחב של הכבלים במציאות הוא בערך אחד אינטש.

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של אייל_פ חפש הודעות אחרות של אייל_פ
 
בומה
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי
סקייליסט מתלהב...

הצטרף / הצטרפה: 19 פברואר 2006
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 4566
נשלח בתאריך: 18 דצמבר 2009 בשעה 05:28 | IP רשוּם
 

נקודה מענינת-

כעת אני משוכנע בתמונות שאילו אכן מוטות פלדה. זו הקידמה ואילו החומרים המודרניים.

אני זוכר סטירמנים בהרצליה בשנות השישים עם כבלי פלדה שזורה נעולים עם NICOPRESS.

גם הציפוי כיום הוא פוליאסטר מתכווץ (STITS או CECONITE) ולא בד כותנה ודופ.

אין נשמה יותר. הכל סינטטי. שיהיה.

 



__________________
רוצה לספר בדיחה לאלוקים? ספר לו על התוכניות העתידיות שלך...ראו אלבום מתעדכן בבניית שישית סקייל מוסקיטו.
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של בומה חפש הודעות אחרות של בומה
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 18 דצמבר 2009 בשעה 08:59 | IP רשוּם
 

בומה קודם לכל טוב לשמוע ממך, תמיד ארצה לקבל ממך הערות בונות.

הטיסן יהיה מצופה עם בד COVERALL למהדרין והנשמה ואווווו   ואוווווו איזו נשמה יש לסטירמן שלי  גדולה וגודלת עם הזמן אם לא הספקת לראות. אז כחלק ממועדון הסקייל  ומהניסיון שלי אני מאד אשתדל לבנות  את הטיסן איכותי ואמיתי ככל האפשר.

מידות הטיסן שהוא 1/4 סקייל עם מוטת כנף של 2.2 מטר. 
המותחנים במטוס כמו שאייל אמר הקוטר בערך 1" ואני השתמשתי ב 2.6 מ"מ פחות מזה לא רואים אותם. וכפי שכתבתי בטיסן המותחנים משמשים כפריט סקייל ולכן אין צורך למתוך את כולם. והתומחים (N) בקצות כנף הם למעשה פעילים.

 
  

חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 
moshe
חבר פורום מושבע
חבר פורום מושבע
סמל אישי

הצטרף / הצטרפה: 21 יולי 2007
מדינה: Israel
משתמש: מנותק/ת
הודעות: 1230
נשלח בתאריך: 23 דצמבר 2009 בשעה 00:58 | IP רשוּם
 

הייתי כותב המשך עבודה וזהו.... אבל גדול החומר הזה הוא פשוט גדול.

לפני הציפוי הכנתי את חצי הכנף בדיקות אחרונות
דגש חזקנתתי לנעילה של הכנף לכנף המרכזית - (שבתוכניות של זירולי לא מראים טכניקה מסויימת של נעילה).
הנהכמה תמונות

החלק שדבוק לכנף המרכזית הוא באורך של 9 ס"מ עלמנת שיגיע לפרופיל הפנימי לצורך תמיכה בהדבקה. 

את האום נעץ אני הדבקתי עם דבק אפוקסי ובנוסף כיסיתי עם פלטת בלזה לביטחון.

בדיקות אחרונות מחייבות של כל החיבורים בכנף, הכוונה שאין מיגרעות ושהשילוב אחיד.  

ולבסוף בפיקודו של חיים הגדול עם הסבר מפורט תוך כדי המון סבלנות וביצוע השלבים במדויק התקבל המראה המיוחל.

  

איך שאני רואה את זה - בתהליך הבניה ישנם המון שלבים שחלקם פחות כפיים וחלקם יותר כך זה בכל טיסן.
ככל שהטיסן מאתגר יותר כך כיף יותר לבנות , לגבי בד  KOVERALL זו פעם ראשונה שאני עובד איתו וזה ממש תענוג, נותן חשק ומוטיבציה להמשך הבניה.
אני ממליץ לכל חבר חובה להתנסות בבד הזה אבל ראו הוזהרתם זה ממכר   



נערך על ידי moshe - 23 דצמבר 2009 בשעה 01:23
חזרה לתחילת העמוד הצג את כרטיס החבר של moshe חפש הודעות אחרות של moshe
 

<< הקודם עמוד של 29 הבא >>
 

משתמשים שצופים בשרשור זה - ו- 1אורח(ים)

גרסת הדפסה גרסת הדפסה

קפיצה לפורום
אינך יכול/ה לשלוח נושאים חדשים בפורום זה
אינך יכול/ה להגיב לנושאים בפורום זה
אינך יכול/ה למחוק את הודעותיך ותגוביך בפורום זה
אינך יכול/ה לערוך את הודעותיך ותגובותיך בפורום זה
אינך יכול/ה לצור סקרים בפורום זה
אינך יכול/ה להצביע בסקרים בפורום זה


Web Wiz Heb - מערכת פורומים בעברית גרסה 1.25
תרגום עברי באדיבות K קידום אתרים
Powered by Web Wiz Forums version 7.96
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide


העמוד הזה נוצר וחושב תוך 0.5810 שניות.