נשלח בתאריך: 23 דצמבר 2009 בשעה 00:58 | | IP רשוּם
|
|
|
|
הייתי כותב המשך עבודה וזהו.... אבל גדול החומר הזה הוא פשוט גדול.
לפני הציפוי הכנתי את חצי הכנף בדיקות אחרונות דגש חזקנתתי לנעילה של הכנף לכנף המרכזית - (שבתוכניות של זירולי לא מראים טכניקה מסויימת של נעילה). הנהכמה תמונות


החלק שדבוק לכנף המרכזית הוא באורך של 9 ס"מ עלמנת שיגיע לפרופיל הפנימי לצורך תמיכה בהדבקה.


את האום נעץ אני הדבקתי עם דבק אפוקסי ובנוסף כיסיתי עם פלטת בלזה לביטחון.

בדיקות אחרונות מחייבות של כל החיבורים בכנף, הכוונה שאין מיגרעות ושהשילוב אחיד.

ולבסוף בפיקודו של חיים הגדול עם הסבר מפורט תוך כדי המון סבלנות וביצוע השלבים במדויק התקבל המראה המיוחל.



איך שאני רואה את זה - בתהליך הבניה ישנם המון שלבים שחלקם פחות כפיים וחלקם יותר כך זה בכל טיסן. ככל שהטיסן מאתגר יותר כך כיף יותר לבנות , לגבי בד KOVERALL זו פעם ראשונה שאני עובד איתו וזה ממש תענוג, נותן חשק ומוטיבציה להמשך הבניה. אני ממליץ לכל חבר חובה להתנסות בבד הזה אבל ראו הוזהרתם זה ממכר 
נערך על ידי moshe - 23 דצמבר 2009 בשעה 01:23
|